יום שישי, 25 בינואר 2013

הבית בצל הברושים // התמונות

בהמשך לפוסט של ערן על הבית של סבתא הדסה וסבא נחמיה - מצא אחינו גילי את אוסף הצילומים הזה מתחילת שנות השבעים, שנשמר בנרתיק פלסטיק קטן. צלם מקצועי הוזמן לתעד את פירות עיצוב הפנים האקלקטי שנהגה במוחה הקודח של סבתא, ובוצע ביד אמן על-ידי סבא הנגר: מהטרקלין בסגנון הכמו-שוויצרי, עבור במיטות המפוסלות עם בובות הענק ועד השידה עמוסת הפורצלנים בסלון.
casa vogue, המהדורה הפולנית. ויש עוד, באלבום הזה

From Appelboim House
From Appelboim House
From Appelboim House
From Appelboim House
From Appelboim House
From Appelboim House
From Appelboim House
From Appelboim House
From Appelboim House
From Appelboim House
From Appelboim House
From Appelboim House
From Appelboim House


תגובה 1:

  1. ירדנה בנימיני (בת דודה של חיה)2 במרץ 2013 בשעה 11:37

    התמונות מהבית של סבתא וסבא החזירו אותי חמישים ויותר שנים לאחור,
    למרות הבקשות שלי לא ניתן לי להציץ לחדר הסגור והמסתורי עם כל בובות החרסינה,
    גם ההבטחה של אמא שלי שתשמור עלי לא עזרה.
    רק כשסבתא היתה חולה מאד, אמא שלכם נתנה לי אשור להכנס לחדר.

    השבמחק